مائیکل جیکسن کو کیلیفورنیا کے مداحوں سے محروم ہوئے 11 سال بیت گئے

0
17
مائیکل جیکسن کو کیلیفورنیا کے مداحوں سے محروم ہوئے 11 سال بیت گئے

مائیکل جیکسن کو کیلیفورنیا کے مداحوں سے محروم ہوئے 11 سال بیت گئے

: پاپ میوزک دنیا کے نامعلوم بادشاہ مائیکل جیکسن کو 11 سال ہوئے ہیں ، لیکن ان کے گانے ابھی بھی پوری دنیا میں گونج رہے ہیں۔
مائیکل جیکسن 29 اگست 1958 کو امریکی ریاست انڈیانا میں پیدا ہوئے تھے۔ انہوں نے محض 5 سال کی عمر میں میوزک انڈسٹری میں قدم رکھا ، ابتدائی طور پر اپنے بھائیوں کے ساتھ جیکسن فائیو بینڈ تشکیل دیا ، اس دوران انہوں نے “بین اور گوٹ ٹو بی ہو” جیسی انتہائی کامیاب البمز جاری کیں۔

صرف گیارہ سال کی عمر میں ، اس نے دنیا کے بہترین گلوکاروں اور رقاصوں میں سے ایک اپنے نام کیا تھا۔ 1981 میں ، ان کا کیریئر عروج پر پہنچا جو بہت کم لوگوں نے حاصل کیا۔ ان کے البم ‘تھرلر’ نے ایسی ہلچل مچا دی کہ اسے دنیا کا سب سے زیادہ فروخت ہونے والا البم قرار دیا گیا۔ مائیکل جیکسن کی آواز کے ساتھ ، ان کے منفرد ڈانس انداز نے بھی دنیا بھر میں مقبولیت حاصل کی۔

مائیکل جیکسن کو 20 ویں صدی کی ایک اہم شخصیت سمجھا جاتا ہے ، جیکسن کا فن 40 سالوں سے توجہ کا مرکز رہا ہے اور اس کا نام ایک یا زیادہ حوالوں کے ساتھ گینز بک آف ریکارڈ میں ہے۔ مائیکل جیکسن 25 جون ، 2009 کو لاس اینجلس میں ایک مضحکہ خیز آلودگی سے انتقال کرگئے۔ ان کی موت کے بعد ، جیکسن نے میوزک کی دنیا میں ایسی شہرت حاصل کی جس کا وہ اپنی زندگی کے آخری ایام میں منتظر تھا۔ کنگ آف پاپ اب ہمارے ساتھ نہیں ہے ، لیکن اس کے گانے ابھی بھی دنیا بھر کے موسیقی کو پسند کرتے ہیں۔