عربی لوگ قرب ت سے پہلے ناف میں تیل کیوں لگاتے ہیں ،مزید جاننے کیلئے اس آرٹیکل کو پڑھیں

اردو نیوز! ایک بہت ہی خاص چزر کا نسخہ لے کر آیا ہوں جس کا استعمال عرب کے لوگ بہت زیادہ کرتے ہںا اور اس کے ساتھ ان کی عورتںی بھی اس کا استعمال رزانہ کرتی ہں .جی دوستو مںا آپ لوگوں کو بتانے والا ہوں کہ عربی عورتںا اور مرد ہر روز صبح یا شام کے وقت اپنی ناف مںے تلر لگاتے ہںر جس کے ان کی زندگی مںت بہت زیدہ فائدے دیکھنے کو ملتے ہیں .

جسے کہ آپ لوگ جانتے ہی ہںر کہ عربی لوگ مب اشرت یا ہمب ستری مںن بہت زیادہ دیر تک اپنی بوسی کے ساتھ ٹائم گزارتے ہںر .وہ اس لئے کہ وہ لوگ بہت ہی زیادہ طاقت رکھتے ہںہ نفس مں ان کے زیادہ سختی ہوتی ہے اور ان کی ٹائمنگ بھی بہت زیاد ہوتی ہےجس کی وجہ سے وہ لوگ پوری دنای مں مشہور ہیں اور لوگ اکثر ان کے دییک نسخے بہت زیادہ استعمال کرتے ہں کومں کہ یہ ان کے بزرگوں کے آزما ئے ہوئے نسخے ہںت اس لےد مںل نے آج ہی اس کے بارے مںہ پتا چلا ہے اس لئے مںا آپ لوگوں کو بتانے کے لےے آ گای دوستو آپ لوگ کوئی سا بھی تل استعمال کر سکتے ہں مگر اگر ممکن ہوتو آپ لوگ زیتون کا تلل استعمال کریں وہ بہت ہی کام آمد ثبت ہوگا

اس کے چند دن کے استعمال سے آپ کے نفس مںی لمبائی اور سختی پہلے سے دو گناہ ہو جائے گی اور اس کے جب بھی آپ اپنی بوری سے ہمبستری کریں گے وہ آپ کی فرما بردار اور غلام رہیں گے عورتوں میں یہ نشانیاں تلاش کریں حضرت عائشہؓ ارشاد فرماتی ہیں کہ رسول اللہ ؐ نے ارشاد فرمایا کہ جن عورتوں میں یہ نشانیاں ہوں وہ بہت ہی بابرکت ہوتی ہیں۔ عورت کی بابرکت ہونے کی علامات میں سے ہے کہ ۔نمبر ایک : اس کی طرف رشتہ بھیجنے اوررشتہ منظور ہونے میں آسانی ہو ،۔نمبر دو : اس کا مہر آسان ہو یعنی بہت زیادہ پحیپدہ نہ ہو ۔نمبر تین : اس کے ہاں بچوں کیپیدائش میں آسانی ہو ۔جن عورتوں میں یہ نشانیاں پائی جاتی ہیں وہ بہت ہی بابرکت ہوتی ہیں۔

“محبت” کو دعوت دی تھی ایک عورت کسی کام سے گھر سے باہر نکلی تو گھر کے باہر تین اجنبی بزرگوں کو بیٹھے دیکھا ، عورت کہنے لگی میں آپ لوگوں کو جانتی نہیں لیکن لگتا ہے کہ آپ لوگ بھوکے ہیں چلیں اندر چلیں میں آپ لوگوں کو کھانا دیتی ہوں ان بزرگوں نے پوچھا : کیا گھر کا مالک موجود ہے؟ عورت کہنے لگی: نہیں ،وہ گھر پر موجود نہیں۔ انہوں نے جواب دیا : پھر تو ہم اندر نہیں جائیں گے۔رات کو جب خاوند گھر آیا تو عورت نے اسے سارے معاملے کی خبر دی۔ وہ کہنے لگا : انہیں اندر لے کر آؤ !عورت اُن کے پاس آئی اور اندر چلنے کو کہا ! انہوں نے جواب دیا : ہم تینوں ایک ساتھ اندر نہیں جاسکتے عورت نے پوچھا : وہ کیوں ؟ ایک نے یہ کہتے ہوئے وضاحت کی :

اس کا نام مال” ہے اور اپنے ایک ساتھی کی طرف اشارہ کیا ، اور اس کا نام ” کامیابی ” ہے اور دوسرے ساتھی کی طرف اشارہ کیا، اور میرا نام محبت ہے، اور یہ کہتے ہوئے بات مکمل کی کہ جاؤ اپنے خاوند کے پاس جاؤ اور مشورہ کر لو کہ ہم میں سے کون اندر آئے؟ عورت نے آکر خاوند کو سارا ماجرا سنایا ، وہ خوشی سے چلا اٹھا اور کہنے لگا : اگر یہی معاملہ ہے تو “مال ” کو اندر بلا لیتے ہیں گھر میں مال و دولت کی ریل پیل ہو جائے گی

Leave a Comment

error: Content is protected !!